26 april 2008

Ljuvliga lördag









Fin, underbar tjejkväll igår <3








Nu skiner solen litegran och ibland är det moln som skymmer.

På något vis vill jag bara ut och rensa i rabatterna, (behövs inte gräsmattan klippas?)
, bara göra något nyttigt av dagen.
Kanske för att jag alltid hjälpt mamma med det på våren och för
att jag nu behöver det för att verkligen inviga våren.
Då skulle min mor bli glad och tacksam och jag skulle känna mig bra.
Kanske satsar jag på det, vore skam att inte ta vara på de fantastiska solstrålarna.







Jo; Blood, Tears and Dreams - Shotgun Crackers.
Ett lokalband som får mitt hjärta att klappa lite extra hårt.


http://myspace.com/shotguncrackers



.






1 kommentar:

Anonym sa...

Solstrålar ska man allt ta tillvara på, dessutom låter ditt förlag utmärkt. Din blogg är så sötsötsöt. Kanske är det så jag skulle förklara dig. Bilden i det här inlägget kändes väldigt.. du, exempelvis.