27 juni 2008

Here comes the sun!




Åh, igår slog det mig riktigt hårt för första gången.
Inget känns så sommarlov-(l)igt som just nu!
Hela dagen igår tyckte jag att det luktade sött överallt,
hubba-bubba, smultron och små rosa blommor.
Jag har ingen aning om vart det kom ifrån,
men jag är glad att doften förföljde mig hela dagen.

Det gör mig riktigt uppåt och allt känns lite vadderat och rosa,
och den perfekta låten till den känslan är
Here Comes The Sun - The Beatles

Så, nu har jag försökt förmedla denna känsla,
genom bilden och låten, hoppas ni hänkar på!

5 kommentarer:

j sa...

åh, jag har lite samma känsla i kroppen. jag har legat ute på gräset och solat och läst om Happy Sally nästan hela dagen. till det, svalkande vattenmelon och vinden i håret. badet, några hundra meter bort. underbara sommar!

du får jätte gärna länka! vad glad jag blir! får jag länka till dej?

Anonym sa...

tack för en trevlig och rolig kväll igår. puss och kram <3

Anonym sa...

Jag hänkar, and you know it.
Igår var en fin kväll sötis, <3<3<3

Anonym sa...

det låter precis som jasmineblomman! det luktar sött och smultron. Jag blir alldeles lycklig av den doften

NiklaaasSu sa...

Nice bild;D