30 september 2008

Psykologiskt.

Klockan 13.00 öppnas dörrarna till salen där vårt andra psykologiprov ska äga rum.
För två veckor sedan behandlade vi det psykodynamiska perspektivet och beteendeperspektivet och idag är det prov på det kognitiva samt det kemisk-biologiska perspektivet.
Förra provet gick väldigt bra, enligt mini intuition, och jag kan bara hoppas på att det ska gå minst lika bra denna gång. Skicka en liten lyckoönskning!

(bilden är tagen av Hulda/Sara i våras och jag hoppas också det är okej att jag tog den!)

7 kommentarer:

Sara Louise. sa...

Gick provet bra?? Klart du får låna bilden :) <3<3<3<3

Anonym sa...

hoppas det gick bra, lycka till i efterskott! :)

Anonym sa...

hoppas det gick bra! jo allt på min blogg skrives av mig. tack!

Anonym sa...

Lycka till Purki!
Senare idag ska du och jag göra marknaden! :) <3<3<3

NiklaaasSu sa...

Lycka till:)

Anonym sa...

Lycka till, (fast nu har du säkert haft provet. Men hoppas det gick bra iaf )

Anonym sa...

hoppas provet gick bra! :)