19 mars 2009

IDAG ÄR DET MIN FÖDELSEDAG!

Min finaste och raraste vän Josefin hade tagit sig till min hållplats i morse. Där fick jag en himla söt muffins med glasyr, strössel och ett ljus i som jag fick blåsa ut efter att vinden gjort det några gånger. Jag fick också ett finfint kort från Josefin yttligare två av mina finaste och raraste vänner, Sara & Natalie, där det stod att jag är jätteupptagen den 6:e april. Så det så.
Min tyskalärare köpte en glasstårta som vi delade på i klassrummet och det har bara varit en jättebra dag hittills! Snart väntar spanska och sedan en tidigare buss hemåt för att forsätta firandet med familj och släkt.
Tack för alla gratulationer och tack till alla som gjort min dag minnesvärd!

It's my bithday today! I got a very cute cup cake from my dear friend Josefin, and she also gave me a card from her, Sara and Natalie which said that I've got a little suprise next month to look foward to. Thanks for all the gratulations.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis på din födelsedag! Lät fint med muffinsen med glasyr och ljus! jag läser konstvetenskap och istället för att lära oss att tolka nån krånglig videokonst fick vi öva på ett avsnitt av sex and the city! roligt, tyckte jag!

Anonym sa...

grattis gullet! hoppas att du har haft en fin födelsedag (ser framemot att höra om resten av dan!) puss

J sa...

happy birthday (:
and nice to see that there are english in your blog which i understand..

Sara Louise. sa...

GRATTUS! ÄLSKAR DIG BARBRO! :D

<3<3<3<3<3<3<3

Josefin sa...

Vad är det för en dag i dag?
Nej det är ingen vanlig dag! För det är Purkis födelsedag! Hurra, hurra, hurra! :D <3<3<3<3<3

Linda sa...

Grattis! :D

Anonym sa...

grattis i efterskott