12 juni 2009

Jag vill tro att det är något som bara händer här.




1. Utanför kyrkan minuterna efter sommarlovet tagit fart, 2. Jag och Caroline, 3. Marcus och Amanda

Sommarlovet kom på två röda och nu står jag här efter stormen. Hur många gånger jag än säger "det är sommarlov i tio veckor nu" så förstår jag det inte än. Men det är skönt, ska försöka slappna av så mycket som möjligt trots att jag jobbar nästan varannan dag hela sommaren. Jag har en liten checklista i huvudet på saker jag vill hinna med i sommar. De är till exempel att sova på en ö under bar himmel, gå på kullerstensgator i svingiga klänningar, andas småkylig sommarnattsluft nära en pojke, dansa så himla mycket det går, lyssna på bra musik och simma i havet på kvällen och morgonen.

Gårdagen var mycket fin! Kort och intensiv, trist att behöva avsluta en så bra kväll på grund av att bussarna till ingemansland varken går ofta eller sent. Vi var i skolan, städade skåp och pratade betyg, sen sjöng vi lite i kyrkan. Efter det var det tack-och-hej-och-kram som följdes av en lunch med Caroline och Amanda. Efter lunchen gick vi hem till Amanda där vi var i några timmar, helfint, sen klackade vi oss ner till Gamla Stans Trädgård. Kvällen slutade med en busstur och Scrubs.

Här ska ni få något så fint så ni smäller av. 

1 kommentar:

emma sa...

så fina bilder :) sommarsommar