1 juni 2009

Like they remember my name.

FotoKarma Tree

Parken i lördags. Det var ju maklöst fint väder och massa gott i magen. Fina vänner och bra musik bjöds det på också. Tack till mina soon-to-be-classmates som fixat kvällen! Jo, lyssna på Karma Tree som var där eller skyll dig själv.

Idag fixade jag mitt slutbetyg i Matematik C. Känns ofattbart skönt att få lassa av det stenblocket och trasslet från mina axlar och mitt huvud. Slutbetyg sattes också i Tyska steg 1 och Affärsjuridik. Hurra hurra!

Imorgon ska jag ringa vårdcentralen och beställa allergitest. Måste bli av med hostan (som i sin tur sliter på ryggmusklerna) innan sommarlovet tar fart och jag och Sara ska sova i tält i en vecka på Peace and Love. Innan sommarlovet ska jag även hinna med att köpa en kamera, fixa skolavslutningskläder och spika guldspikar i betygen. Må tiden vara på min sida. 

3 kommentarer:

Anonym sa...

jennifer adda skunk90@msn.com

j sa...

åh jag vill också på peace and love! tåget tog mig till stockholm och jag har haft det så himla himla bra. hoppas att du lever jättefina sommardagar raring!

Anonym sa...

bra start