27 oktober 2010

Fuck you-listan


Har haft en väldigt bra dag överlag men nu tänkte jag bli jävligt förbannad & bitter och peka finger åt saker jag bara vill pissa på, utan inbördes ordning. Hetsas och hata.

Arrogans
Bananflugor
Onödig död
Respektlösa personer som lägger sig i andras ensaker
(och tror de vet bättre)
Ansjovis
Misslyckanden
Sverigedemokraterna
Mobbare
Väckarklockor
Personer med föör god självbild
Personer med föör många engångsnummer i telefonlistan
Personer med föör mycket vax i håret
Magont
Frostiga gator i kombination med höga klackar
Dåligt batteri
Otrohet (jättemycket FU)
Tidsgränser
Flyttfåglar
Paul Walker för att jag dör lite varje gång jag ser honom
(och för att han aldrig kommer bli min)
Stress
Gamla microvågsugnar som bränner sönder kanelbullar
Dåligt självförtroende
Långa avstånd
Katter som inte tvättat sig i rumpan innan man bär upp dem
(med sin nya tröja)

2 kommentarer:

Galne Gunnar sa...

tänkte lägga mig i nu, är det okej?

jennifer. sa...

ja, bara du inte tror att du vet bättre!