16 januari 2011

Jag vill..

gå på konstert snart,
ha fräknar,
åka till London (handla, hänga i parker, gå ut), Kap Verde-öarna (lata skiten ur mig), NYC (se the city på riktigt, göra allt man kan göra där), LA (glassa, åka inlines vid stranden, se Ellen DeGeneres show på riktigt), Afrika (åka på safari, se the big five, volontära, krama fattiga barn), Australien & Nya zeeland (äventyra som fan; dyka, åka linbana mellan bergen, hoppa fallskärm, surfa m.m) och Österriket (åka slalom),
ha en macka med jordnötssmör,
pussas och kramas,
ha en walk-in closet,
vara grym på att sjunga och därefter turnera jorden runt,
ta studenten igen,
inte att någon jag känner ska dö, någonsin,
verkligen inte dö på mångamångamånga år,
ha en egen hund,
vara grym på matlagning (iallafall duglig..),
kunna spanska flytande,
se hur jag ser ut i blont hår och sen skratta åt det,
ha skärgårds-/gammeldags-/romantisk-/lantstil i mitt framtida hem,
kissa,
att min orkidé ska börja leva igen,
dansa fötterna av mig på en nattklubb,
känna basen slå hjärtat ur mig,
fota mycket mer än jag gör just nu,
(med min photomate liam, vill att han kommer hem snart),
veta vad jag vill göra med mitt liv,
åka skridskor på en fryst sjö,
ha ett american express black card,
ha ett fyra månaders långt sommarlov,
sova.

och mycket mycket mer!

Inga kommentarer: