12 mars 2011

Do do-do do do do do... Say! [Guitar Solo]

Dagens humör: Nöjd som fan.
Dagens mående:
Lite snurrig och rätt hungrig men annars bra!
Dagens borde: Dra upp rullgardinen och möta dagen.
Dagens frisyr: Utsläppt och rufsigt.
Dagens smink: Nada.
Dagens kläder: Heh, min Hello Saferide-tisha och panties so far. (Ska klä på mig snart!)
Dagens planer: Ta mig i nackskinnet, äta, ut och springa, mysa hemma.
Dagens vill ha: Pasta med ketchup & ost och ett glas mjölk till det!
Dagens längtan: Lanzarote med Denise v 17!
Dagens fundering: Får/borde man äta pasta med ketchup & ost till lunch flera dagar i rad?
Dagens beroende: Facebook as usual, mat, komfort och musik.
Dagens tråkigaste: Att dagens blogginlägg består av frågor som dessa & inget eget påhittat och kreativt med egentagna foton eller så. Men aja, någon gång måste man ju trampa i skiten också?
Dagens musik: Brittiskt, Svenskt, glatt och catchy! Tex detta (min ringsignal för övrigt) eller detta.
Dagens övrigt: Kom av mig och kommer inte på något nu bara för att jag började lyssna på Kooks och blev sprallig & tankspridd. Återkommer med ett vettigt inlägg någon gång i framtiden. Pusshej!

Inga kommentarer: