2 mars 2011

WT-Jennie


Jag kan inte bestämma mig om dessa nyinköpta shorts är rent ut sagt skitfula eller helt awesome. Jag tänkte bära dem på Peace and Love i sommar iallafall och då får man ändå se hur tokig ut som helst så skitsamma! Jag tycker iallafall att The Stars and Stripes vore småcoolt att flasha lite med, oavsätt hur lite tex min vän Liam tycker om feta, självupptagna, white trash- (och allt vad de nu är) amerikaner, men det är flaggan, och inte tjockisarna, som sitter på mina lår nu så W.E.!

Förresten, har ni tänkt på hur grymt det känns när ens namn är med i en låt? Jag heter ju visserligen Jennifer, men min lillkusin har alltid sagt Jennie, vissa av mina elever säger det och i hela gymnasiet sjöng min klasskompis på Paolo Nutini's "Jenny don't be hasty" när han såg mig. Sedan har det bara fortsatt; "Jenny was a friend of mine" - The Killers, "Jennie let me love you" - EMD, "Jenny can rely on me" - Jamie T osv. Varje gång jag hör någon låt med mitt namn BLIR JAG SÅ HIMLA SMICKRAD, hihi! Känner ni igen er? Vilka låtar får ni dras med?

Gamla goa Jenny don't be hasty bara för det!

Inga kommentarer: