23 maj 2011

RUNNING WILD(LY)



Kan ju till att börja med passa på att tacka för allt trassel och alla trasslar som har gjort mig arg eller upprörd de senaste dagarna, den energin har varit perfekt att använda nu när jag har sprungit! Tror detta är första gången jag kommer springa drygt 6 km per gång 4 dagar i rad (annars brukar det bli varannan, var tredje dag), men just nu går benen utav bara den inför Vårruset (Sthlm) på onsdag (det ligger ju iofs bara på 5 km). Nästa vecka nalkas även Blodomloppet (Uppsala, 5 km det med) så tro inte att jag kommer vila efter Vårrusetbedriften, åh nej! Loppen ska bli två roliga upplevelser som jag nog kommer vilja genomföra nästa år också för att se hur min prestation är då jämfört med nu och vardagslöpningen hemma är bara en grymt skön träning, vilket humör man än är på! Just nu är det så himla härligt också när kvällssolen skiner starkt i ögonen och basen från musiken går genom hela kroppen och ner ut i fötterna känns det som. Good stuff folks, good stuff.

Inga kommentarer: